A Versenyrendező Bizottság hírei
2013 KMR IMP bajnokság
| IMP Párosbajnokság Versenykiírás |
| Zéró tolerancia |
| Zsűriküldés és óvási bizottsági keretek |
Előzetes versenynaptár (Utolsó módosítás: április.27.)
A versenynaptárat folyamatosan frissítjük. Minden hónap elején az előző hónap eseményeit töröljük. A megjelentetés feltételei a következők:
A verseny nem rendszeres villámpáros vagy klubverseny.
A versenykiírás megküldése a vrb-nek legalább 30 nappal a verseny tervezett lebonyolítási ideje előtt. (Mesterpontszerző versenynél legalább 60 nap)
Új mesterpontszerző versenynél a VRB bekéri a Mesterpont Bizottság véleményét és ennek függvényében dönt a megjelentetésről.
A verseny tervezett időpontja nem esik egybe a versenynaptárban már szereplő olyan mesterpontszerző versennyel, amelyen a nevezés nem korlátozott (a versenynaptárban sárga színnel jelölt).
- feketei blogja
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
- Nyomtatóbarát változat
- Send by email
- PDF változat
Miért nem jön elő a kupák
2013, április 20 - 10:51 — cziffrusekMiért nem jön elő a kupák eredménye, ha símán ráklikkelek a
"Magyar Kupa állása" "fülre"? Ahogy kéne.
A megfejtők között értékes epe és veseköveket sorsol ki a VRB.
Ez egy technikai probléma, mi
2013, április 20 - 19:09 — fzEz egy technikai probléma, mi köze ehhez a VRB-nek? Nekem egyébként végig látszott az eredmény.
Nekem bejön. Valószínűleg
2013, április 20 - 11:09 — groschanNekem bejön. Valószínűleg elmentette a böngésződ. Ha egy újratöltés a kupa állása oldalon megoldja a problémát, akkor ez volt.
Tisztelt Akárki(k)! Meg lehet
2013, április 19 - 09:11 — cziffrusekTisztelt Akárki(k)!
Meg lehet tudni hány évre titkosították a Kupák keddi eredményeit?
Akinek az inge, az vegye magára, jeligére a kiadóba....
Cziffrusek
http://bridzs.hu:8080/eredmen
2013, április 19 - 09:45 — fzhttp://bridzs.hu:8080/eredmenyek/13MK/mk13_fotabla.htm
Már kedd este óta fent van. Időnként nekem nem mutatja az új tartalmat, ha nem lépek be, azaz javaslom, lépj ki és lépj vissza az oldalra, ha nem látod.
Üdv.
Zoli
KEDVES ZOLI! KLIKKELTEM MÁR
2013, április 19 - 15:34 — cziffrusekKEDVES ZOLI!
KLIKKELTEM MÁR MINDENHOVA, KI-BE LÉPVE, AZ EREDMÉNY ZÉRÓ. MIÉRT NEM LEHET EZT NORMÁLISAN ELÉRNI, A HELYÉRE KLIKKELVE??
ÜDV. CzA
Mikor lesz végleges
2013, április 18 - 10:19 — artemixMikor lesz végleges rajtlista ?
Kikerült a Végleges
2013, április 18 - 13:14 — feketeiKikerült a Végleges rajtlista 18-án 13:10-kor
Igen, az van odaírva, hogy
2013, április 18 - 15:01 — Krampusz8Igen, az van odaírva, hogy végleges. Ami kint van, az az I. osztály esetében biztosan nem az. Legalábbis nálam az ideiglenes rajtlista jelenik meg a jelzett helyen.
Shift + Refresh segít rajta.
2013, április 18 - 15:36 — groschanShift + Refresh segít rajta.
A Saródy és a Csipka
2013, március 13 - 22:42 — fzA Saródy és a Csipka visszalépett a keddi küzdelmektől, helyükre a kiírás szerint rangsorolt csoport ötödikek közül az első három szintén visszalépett, így végül a csoportok ödödikjei közül a negyedik és ötödik helyen végzettek, azaz a Líra és a Hodosi került a főtáblára.
Van értelme ennek a
2013, március 14 - 11:19 — artemixVan értelme ennek a rendszernek, ha sok csapat nem is akar bejutni ?
Nem a kiírással van a baj
2013, március 14 - 14:19 — SylNem a kiírással van a baj hanem (bizonyos helyeken) a szemlélettel.
Ezt tegnap én is megkérdeztem
2013, március 14 - 12:48 — fzEzt tegnap én is megkérdeztem saját magamtól, de azt gondolom, hogy van. Korábban talán egy visszalépő volt 3 év alatt, idén kettő, az más kérdés, hogy a pótbejutók is visszamondták néhányan, de ennek okai nem tudom, hogy általánosíthatók-e.
Azt az előnyt, hogy vegyes mezőnyök alakulnak ki és mindenki találkozhat a legjobbakkal az előselejtező csoportokban, nem érdemes feladni, ráadásul elég sok csoportban borult is a vélt erősorrend alaposan.
Az elsőselejtezőben igen sok kérés volt a napokat illetően, én úgy látom, hogy itt elsősorban az a korlát, hogy azok a csapatok, amelyek jellemzően hétfőn szoktak játszani a többi bajnokságban, a hétfőre vannak felkészülve, és a keddet nehezebben oldják meg.
Abban igazad van Pista, h
2013, március 14 - 12:39 — SzetyuAbban igazad van Pista, h kicsit olyan ez, mint amikor egy kétfordulós párosversenyen nem jön el egy pár a második fordulóra.
De azt is látnod kell, h nem kötelezhetsz senkit arra, h kedden játsszon tovább.
Ha a kiírás engedi, akkor hajrá!
Szetei Zsolt
Van értelme ennek a
2013, március 14 - 11:29 — szgyulaVan értelme ennek a rendszernek. Az ember néha szeret sokkal jobb ellen játszani, mert sokat lehet tanulni belőle. Erre más mód, könnyen megfizethető áron, nem nagyon van ebben a versenyformában.
Kész van már vajon a főtábla
2013, március 13 - 18:29 — GulyásKész van már vajon a főtábla sorsolása? Nekem pl. mielőbb szükségem lenne rá a gömbözéshez:).
Jó lenne,mert én már lerágtam
2013, március 13 - 19:24 — CsepeliJó lenne,mert én már lerágtam a körmömet..
A sorsolás közzétéve:
2013, március 13 - 21:27 — feketeiA sorsolás közzétéve: 20:25-kor
Látod Miklós, ez ezidáig nem
2013, március 7 - 21:17 — cziffrusekLátod Miklós, ez ezidáig nem jutott eszembe...
A cross IMP nem stimmel. mert
2013, március 7 - 17:02 — cziffrusekA cross IMP nem stimmel. mert végig Benedek Bélával játszottam, és különböző az eredményünk, nézz utána légyszíves, köszi, Cziffrusek
A Béla jobban játszik..
2013, március 7 - 20:50 — CsepeliA Béla jobban játszik..
Világos.A Béla jobban
2013, március 7 - 20:35 — CsepeliVilágos.A Béla jobban játszik...
Na látod Miklós ez idáig ez
2013, március 7 - 21:07 — cziffrusekNa látod Miklós ez idáig ez nem jutott az eszembe, köszi, hogy bevilágítopttál az alagútba...
A James és a Misi játék
2013, március 7 - 20:53 — CsepeliA James és a Misi játék nélkül kerültek a mezőnybe.Egyébként minden stimmel...
A cross IMP még nem
2013, március 5 - 14:10 — GulyásA cross IMP még nem tökéletes, az egyik meccs (ha jól látom, a második) két oktávját duplán írta be valaki véletlenül (azaz ugyanaz szerepel az elsőnél, mint a másodiknál).
Az amatőr versennyel
2012, december 13 - 14:06 — szgyulaAz amatőr versennyel kapcsolatban félreérthetően fogalmaztam. Nyilván a nevezési díj is része a történetnek, de sok minden más is. Sokkal lazább légkör, sokkal fontosabb a játék maga, mint az eredmény, barátiabb a légkör, stb. A lényeg, hogy más. Sok mindenben más. Annyira más, hogy megfontolásra ajálandó, hogy legyen külön. A megfontolásnak persze része a pénz is, ilyen világban élünk. Az amatőr versenyt helyet vesz el, ami vagy van "feles", vagy nincs. Bevételt növel (hiszen egy lehet olyan csapat/pár, amelyik amatőrön elindulna, nyílton nem) és csökkent (egy amúgy nyílton induló inkább az amatőrön indul alacsonyabb nevezési díjjal) és költséget növel (zsűri, dokumentálás, rendezés, stb.).
Ja, ha már: BAM csapat sincs. De ebben nincs új a nap alatt, csak a nyilvánvaló kimondása (mind szó szerinti, mind átvitt értelemben).
1. Mielőtt bárki azt hiszi, h
2012, december 13 - 13:08 — Szetyu1. Mielőtt bárki azt hiszi, h Vikorrékkal van bajom, leírom érthetően: örülök, h jó kézbe került a szervezés. Hajrá! Sajnos mindannyian tisztában vagyunk vele, h az MBSZ hihetlen munkabírású csapata milyen versenyt hozott volna össze... De: azt szeretném tisztán látni, h egy fontos bevételi forrásból mennyi haszna lesz a Szövetségnek. Illetve azt, h a szerződésben miért nem esett szó az amatőrök versenyéről... (Gyanítom nincs semmiféle szerződés, így a szóbeli megállapodás is elég lesz.)
2. Az amatőr versenyekre jellemző, a hosszabb a játékidő, a kevesebb a partik száma, illetve a zsűrik lazább viselkedése. Ergo: az amatőr nem azért megy el, h válogatottak ellen kártyázzon.
Szetei Zsolt
Zsolt tegnap kiokosított az
2012, december 13 - 15:16 — ZoRoZsolt tegnap kiokosított az amatőr státusz mivoltáról és sűrűn elnézést kértem a tudatlanságomért. Akkor azt hittem, értem (mármint az amatőr mögöttes jelentéstartalmát).
Most a Gyula írásából - lehet, hogy tévesen - azt a következtetést vontam le, hogy az amatőr klasszifikálás esetén alapvetően az anyagiakkal van probléma. Akkor megint nem értem.
Lacika! Látom, nyelvészi
2012, december 13 - 12:48 — ZoRoLacika! Látom, nyelvészi minőségedben (is) tündökölsz -)
Nem elhatárolódva senkitől és
2012, december 13 - 12:48 — haromkaroNem elhatárolódva senkitől és maximálisan egyetértve Gyulával én már most köszönöm Vikor Gyurinak (és csapatának), hogy odarakja magát annak érdekében, hogy jó legyen a versenyünk (A Gellért, a Meghívók, stb. nagyon ízlésesek, minőségiek). S abban is egyetértek Gyulával, hogy ha nincs akadálya, akkor legyen(ek) amatőr verseny(ek) is.
Gyuri, látod ennek akadályát? Tudok ebben valamit segíteni?
Tisztelettel,
Szentandrási Gergely
Egy osztrák pár már
2012, december 13 - 11:34 — artemixEgy osztrák pár már jelentkezett is a Maratonra.
Ehhez is közbe tudok szólni,
2012, december 13 - 09:48 — sdtEhhez is közbe tudok szólni, mint afféle "csapos".
Vikorék szervezése láthatóan látványos, precíz, támogatott. Így kell.
A hozzászólásom - túl a dicséreten - nem erről szól.
Az IBBF a Szövetség versenye. A szervezés kiadható, ha előzetesen az elvekről a Szövetség az e célra felkent elnökségi ülésen döntést hoz. (Átkozott bürokrácia: ha az Alapszabály ilyen döntést a hatáskörükhöz rendel.) A szervezés elvi részleteiről (milyen típusú küzdelmek legyenek, egyéb szövetségi fenntartások, további kapcsolódó nemzetközi hirdetések a Szövetség támogatásával) e döntés rendelkezik. Ezt előzetesen ki kell hirdetni (pld. honlap).
A döntés bírálható, de szabályozott helyzetben erre az Elnökség kötelezett is, a folyamat jogszerű.
Mindenki döntse el, ha van hiányérzete, hol van.
Ui. nem bírok a magánvéleményemmel. Ami az ideillő amatőr verseny/ző/ket illeti. Úgy emlékszem, a szálló full volt (az akkori versenyek idején).Kétségeim vannak, helyileg beférnek-e. Ugyanakkor az IBBF égisze alatt, annak - látványos - összekapcsolásával más (a lehetőségekhez mérten reprezentatív) helyszínen az amatőr versenyek is szinkronszervezhetőek. Talán. Továbbá: a szervezés elindult. Igen, támogassuk pld. hirdetését kapcsolatainkkal, javaslatainkkal.
Kedves Attila, Így egyben
2012, december 13 - 09:45 — szgyulaKedves Attila,
Így egyben végigolvasva azért érdekesek a reakciók. Elhatárolódva a kibicektől, akiknek semmi sem drága és mindent jobban tudnak, elsősorban is megköszönve a munkát, szeretném ha mégegyszer végiggondolnád, nincs-e lehetőség besuszterolni legalább az amatőr csapat, de ideális esetben mindkét (csapat és páros) amatőr versenyeket a meglevő helyszínre. Természetesen ha nem, nem.
Köszönettel,
Gyula
Mint a bili kiborítója:
2012, december 12 - 16:43 — szgyulaMint a bili kiborítója: 2012-ben az amatőr csapat negyed annyiba került, mint a nyílt csapat (5000 vs. 20 000). Az amatőr párosnál még durvább volt a különbség (1500 vs. 7500). Azért szerintem lennének sokan, akik 1500-ért elmennének, de a 9000/fő sok nekik (csapatban 26 000/csapat).
Továbbra sem értem az indulatokat: Adva van a helyszín. Ki van bérelve. Nem férnek be UGYANAKKOR, UGYANODA még páran amatőrt játszani? Igen, ki van nyomtatva a meghívó, amin nincs rajta. Ezen túl van még akadálya?
Tavaly volt 16 csapat a nyílton és 10 az amatőrön. Nyílt pároson volt 45 pár, amatőr pároson 41. 2007-ben (nem volt amatőr) volt 72 pár és 21 csapat. 2008-ban volt 62 pár (nem volt amatőr páros) és 24 nyílt mellett 19 amatőr csapat. Nem hinném, hogy az amatőr csapat a nyílttól vonna el csapatokat (bevétel kiesés az alacsonyabb nevezési díj miatt), inkább újakat hoz be. Hely meg van rá, a legnagyobb asztalszám a nyílt pároshoz kell. Ad absurdum lehet a nyílt csapattal párhuzamosan előbb amatőr páros, majd amatőr csapat is. A zsűri igény is más, ld. pl. Radnóti verseny. De pár 10 000 forint nem oldja ezt meg? Akár a nyílt csapat zsűrije vállalhat +10% munkát (mert kb. ennyi plusz munkát okoz szerintem), akár valaki (akár nyílton játszó) bevállalja...
Ez most javaslat megfontolásra, nem kritika. Mint a medve hallállistáján a nyuszika ("Nem lehetne kihúzni? / De.")...
"felvállalta"
2012, december 12 - 15:52 — Syl"felvállalta" helyesen:vállalta
Zsolt! Te is tudod, hogy
2012, december 12 - 15:39 — ZoRoZsolt!
Te is tudod, hogy sokunknak fájó a lemorzsolódás, aminek egyik kézzel fogható jele a 4. osztály elsorvadása.
Én nem hiszem, hogy a szervezők abból az alapfelállásból álltak neki ennek a rendezvénynek, hogy direkte kibabráljanak a vegyespárosokkal, meg az amatőrökkel.
Azt sem kell neked részletesen ecsetelni, hiszen jónéhány verseny rendezésén vagy(tok) túl, hogy az időtáv, a méret, alapvetően az anyagi források függvénye (patinás szálló esetében itt még beugrott a kapacitás is).
Én ezt az elit-nem elit kérdést egy nem bajnoki rendszerben lefolytatott verseny kapcsán sose értettem igazán. Mi a baja az un. nem elitnek azzal, ha egy vegyes erősségű versenyben vesz részt? Mindig a Magyar Kupa lebonyolítása kapcsán akadunk bele abba, hogy milyen jó, hogy a gyengébb játékosok sokszor játszhatnak az erősebbekkel. Én ezt értem és megértem. De most, és itt ez nem jó? Akkor mégsem értem. Ha nekem valaki felajánlaná, hogy egy olasz, francia, lengyel és a tudja még milyen erős bridzsnemzet krémjével tűzdelt mezőnyben játszhatnék, marhára örülnék. Pedig hidd el, hogy a tudásunk és a felkészültségünk közötti különbség fényévekben mérhető.
Én annak örülnék, ha a hibák feltárásán, nyilvánosságra hozatalán, a (egyébként jó cél érdekében folytatott) harcon túl megpróbálnánk örülni a (rész)sikereinknek is. Próbáljuk meg felfedezni a jót is és próbáljunk örülni neki. Ez legalább olyan fontos lenne.
Üdv,
Robi
Tulajdonképpen ez a verseny
2012, december 12 - 15:08 — nagymorgoTulajdonképpen ez a verseny nem is szövetségi
Láttatok a meghívóján MBSZ-logót? Akkor viszont eladtuk valamennyiért a jól bejáratott IBBF nevet a pókereseknek? Mennyit fizettek érte?
Robi! Továbbra sem értem ezt
2012, december 12 - 14:39 — SzetyuRobi!
Továbbra sem értem ezt a hozzáállást! Az amatőr versenyt nem azért szerveztük be az IBBF programjába (hohó, mégis csináltunk valami hasznosat!), h aztán egy mozdulattal el is tüntessük onnan. Nem emlékszem rá, mikor volt utoljára annyi bridzsjátékos egy helyen, mint jó pár éve a Fészek-klubban. Az elitet ez nyilván nem zavarja, de engem, akit tényleg fölháborít a 4 asztalos negyedosztály, igen! Vegyük végre észre, h ha nem teszünk gyorsan a versenyzők rohamos csökkenése ellen, akkor pár év múlva igen komoly bajban leszünk. Mármint, mi, itt alul.
Ti, az első osztályban baromi jól ellesztek. Ezt elismerem.
Szerződésről:
Persze-persze, jól hangzik kiemelni, h végre valaki megszervez egy versenyt, de mivel ez az MBSZ nagyversenye igazán jó lenne látni, h milyen kötelezettségeket vállalt, miket kért ezért az MBSZ és mennyi bevétele lesz az MBSZ-nek. Azt nem vontam kétségbe, h jó helyre került a szervezés -ismerve a jelenlegi MBSZ munkaszeretetét-, de azért hadd lássunk már tisztán mi is. Itt lent.
Szetei Zsolt
Az a lényeg,hogy "jönnek a
2012, december 12 - 14:37 — CsepeliAz a lényeg,hogy "jönnek a csehszlovákok...."
Nagymorgó fején találta a
2012, december 12 - 14:13 — ZoRoNagymorgó fején találta a szöget.
Bár én sem ismerem a szerződést, de azt hiszem, nem kell hozzá nagy képzelőerő, ha azt mondom, hogy a terembért négyzetméter és időarányosan kell fizetni.
A szerződést egyébként sejtésem szerint a szervező fizette, nem a szövetség, így azt elég nagy illetlenség lenne számon kérni tőle.
Az előttem hozzászólók többségével ellentétben én egy kicsit más szemszögből közelíteném meg a kérdést. Nem annak kéne örülni, hogy van valaki, aki mind anyagilag, mind munka szempontjából felvállalta az IBBF megrendezését? Végre egy patinás helyszínen rendezünk egy olyan versenyt, ahol bármely nemzetközi szereplő megjelenését bátran felvállalhatjuk? Az ekézésen túl az még senkinek nem jutott eszébe, hogy
ezt a valóban gáláns gesztust?
Én előre is köszönöm!
A Maratont a csehszlovákok ,
2012, december 12 - 12:13 — artemixA Maratont a csehszlovákok , akarom mondani a csehek és a szlovákok is feltették.
Zsolt, a szerződés
2012, december 12 - 10:37 — nagymorgoZsolt, a szerződés érdektelen, ha ennyi, akkor ennyi.
Nagyobb probléma, hogy a szövetségben nincs olyan, akinek figyelme ( talán kötelessége ) lenne egy verseny elhíresztelésére. Megnéztem az ÖSSZES környező ország honlapját. Egyetlen árva sor sincs - ezek szerint nem is akarjuk, hogy Gulyás Dani török barátain kívül bárki jöjjön. Ha ez a cél, akár a Böszörményi úton is megrendezhetjük az IBBf-t. Kevesebb költség, és oda is beférnek a játékosok. Viszont irigylem Kerényi Pistit és Baksayt, az osztrák és román honlap már feltette a Maratont, és az osztrák, a cseh, a szlovák és a szlovén is ajánlja a siófoki versenyt. Nem tudom, hány perc kéne ahhoz, hogy az egy hónapja ismert időpontú versenymeghívót átküldjük legalább a szomszédokhoz.
Valamit nem értek. Az amatőr
2012, december 12 - 10:01 — szgyulaValamit nem értek. Az amatőr versenyek alapvetően a nagy versenyekkel párhuzamosan voltak megrendezve. Innentől kezdve igazából csak plussz munka a rendezőknek két párhuzamos versenyt rendezni ugyanabban a teremben, HA van elég asztal. Azaz az amatőr versenyek meg nem rendezése lényegében arra alapul, hogy a termet megtöltik a nyílt versenyek indulói, nincs üres asztal amatőröknek. Illetve másik, pusztán gazdasági érv, hogy ha párhuzamosan van a két verseny, akkor esetleg átülnek emberek az amatőr versenyre, kevesebb pénzért és több élvezetért (kezdő játékosok), csökkentve a bevételt. Szóval mi az igazi ok? utolsó Hungexpon elvoltak az amatőrök a sarokban, ha jól emlékszem. Kelenföldön is simán elmentek párhuzamosan a versenyek. Igen, növelték a zsúfoltságot és zavarták valamennyire a "profikat", hiszen máskor voltak a mozgások mert nem volt annyira feszes a tempó illetve alapból zajosabbak az amatőrök, mert még nem utálják annyira egymást, hogy ne álljanak szóba egymással :)
Szóval mi volt az igazi cél? Itt valami még nem kerek...
Látom, dübürög az irodalom.
2012, december 12 - 05:14 — szalayLátom, dübürög az irodalom. Van itt XIX. századi költő, XXI. századi ígéret, de a témá(n)khoz szerintem egy XX. századi mester szavait javasolnám:
ültessünk virágot,
szeressük és megértsük
az egész világot:
egyik rész a munkára,
másik temetésre:
adjon Isten bort, buzát,
bort a feledésre!"
"Ki a bünös, ne kérdjük,
Konstruktív javaslat Még
2012, december 12 - 03:38 — szalayKonstruktív javaslat
Még majd 2 hónap van addig, szóval egymásra mutogatás helyett: nem lehetne az amatőrversenyeket vagy a Gellértben vagy (legrosszabb esetben) a Böszörményin megszervezni?
(A vegyesnek valszeg annyi, de az a kisebbik gond, szerintem.)
Ezeken úgysem szoktak lenni külföldiek (szóval nem gond, hogy az egyébként rendkívül ízléses meghívóban nincs benne), továbbá mindig is akkor volt, amikor a főverseny(ek).
A fesztivál programját (angolul) mindenképpen elküldeném a bridgeaustria.at adminisztrátorának. Nekik megszűnt a fesztiváljuk, adott időpontban nincs versenyük, meg ahogy Kolserneuburgban megtudtam, érdekli sokukat a versenyünk, pláne a patinás régi (új) helyszínen.
Személyes segítségemet is szívesen felajánlom.
Kedves Attila! Lehet látni
2012, december 11 - 22:32 — SzetyuKedves Attila!
Lehet látni valahol a szerződést? Nem tudom elhinni, h az MBSZ úgy mondott le az IBBF megszervezéséről, h ne kötötte volna feltételül az amatőr verseny (és a VP) megtartását abban az évben, amikor a negyedosztály lecsökken 4 asztalra.
Mert az bűn lenne...
Szetei Zsolt
Kedves Gyula! A kiírás
2012, december 11 - 20:47 — attilavKedves Gyula!
A kiírás pontos, a 2013-as IBBF-en nem lesznek amatőr versenyek ill. vegyes páros, ugyanis a verseny helyszínét (Gellért) csak 5 napra sikerült megszerezni, előtte és utána is be vannak táblázva más rendezvények.
Üdv
Vikor Attila
Az IBBF amatőr versnyeknek
2012, december 6 - 15:57 — szgyulaAz IBBF amatőr versnyeknek vége? Vegyespárosnak is? Mert a kiírás szerint csak IMP, két napos csapat és két napos MP van.
A fentieken kívül jó lenne
2012, október 23 - 01:00 — SylA fentieken kívül jó lenne bevenni a feltételek közé, hogy a versenyt a nevezési határidő lejárta előtt NEM TÖRLIK A KEVÉS ONLINE REGISZTRÁCIÓRA HIVATKOZVA!
Ezt akár oly módon is lehetne foganatosítani, hogy a Szövetséghez egy bizonyos összeget letétbe kellene helyeznie a rendezőnek, amit a verseny tényleges lebonyolítása után visszakapna.
Mellesleg a legutóbbi rendezem-nem rendezem játék eredményeképpen a versenyre készülő horvát barátaink fejenként kb. 70 eurot (kaució veszítettek, azáltal hogy őket senki nem értesítette a törlésről.