2012 WMG

 Szenior csapatunknak (Magyar Péter, Szappanos Géza, Kovács Mihály, Dumbovich Miklós, és Bárány György kapitány) drukkolhatunk a bridzs olimpián. ( WMG most a becsületes neve). 17 forduló (már voltunk kimaradók) minden nap három meccs, utolsó nap kettő. Két csoport (H-I, magyarok=I) , mindkét csoportban 17 csapat, mindkét körből a nyolc legjobb jut a kieséses szakakszba.
a meccsekről élő eredményközlést lehet látni: ITT

    IMPs VPs    
Round Opponent HUN Opponent HUN Opponent Total VPs Ranking
1 ARGENTINAITT 58 43 18 12 18 5
2 KENYAITT 52 19 23 7 41 2
3 Bye 0 0 18 0 59 2
4 POLANDITT 7 31 9 21 68 4
5 ITALYITT 29 11 19 11 87 3
6 SPAINITT 45 28 19 11 106 3
7 REUNIONITT 70 6 25 2 131 3
8 SWEDENITT 31 33 15 15 146 2
9 NETHERLANDSITT 75 14 25 2 171 1
10 DENMARK ITT 23 27 14 16 185 2
11 IRELANDITT 44  16  22   8 207   2
12 JAPANITT 41   30 17  13  224   1
13 CHINESE TAIPEIITT  44 38  16  14  240   2
14 GUADELOUPEITT 55  40  18  12  258 
15 USAITT 33  37  14  16  272 
16 PAKISTANITT 50  16  23   7  295
17 NEW ZEALANDITT  56  11 25   5 320 

Egy kis visszatekintés: 
1st WORLD MIND SPORTS GAMES 

Beijing, China Senior 5-8. hely

Miklos DUMBOVICH (Hungary) player
Mihaly KOVACS (Hungary) player
Lajos LINCZMAYER (Hungary) player
Peter MAGYAR (Hungary) player
Erwin OTVOSI (Poland) player
Geza SZAPPANOS (Hungary) player
 

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Egyetértek, Gábor! Legyünk

Egyetértek, Gábor!
Legyünk büszkék. Így. Egyszerűen.

Szetei Zsolt

Kedves Sporttársak! Én

Kedves Sporttársak!
Én viszont büszke vagyok. Nem magamra, rájuk.

Kedves Sporttársak! Nem

Kedves Sporttársak!

Nem tudom, szabad-e egyszerűen csak drukkolni a fiúknak és örülni a sikerüknek annak mélyreható elemzése nélkül, hogy mennyire volt erős a mezőny, mekkora lehet a jó szereplés sportértéke és ehhez hasonló szempontok. Szerencsére ilyesmikhez nem is értek, viszont még totál érdektelen (számomra érdektelen) sportágakban is szoktam szurkolni a magyar sportolóknak, hát még abban a sportban, amelyet magam is űzök, immár 35 éve.  Ráadásul mindegyik csapattaggal (sőt, a csapatkapitánnyal és a "hivatásos tudósítóval" is) jó a személyes kapcsolatom - naná, hogy szorítok a sikereikért!

Ha esetleg megengedhető, nem vagyok büszke. Büszke a saját sikereimre vagyok (az élet bármely területén), illetve inkább csak lennék, mert hát nem sok ilyen van, de ez részletkérdés. Maximum még a gyerekeimre, mert amit ők elérnek, abban van némi (bár erősen közvetett) szerepem, legalábbis próbálok hinni ebben. Az olimpiai sikereinkre sem voltam büszke, egyszerűn csak örültem nekik. Most is ez a helyzet: örülök - így, simán, egyszerűen, viszont nagyon!!!

Az MBSZ-nek pedig azt kívánom, hogy a jövőben legyen módja a különböző válogatott csapatok anyagi támogatására rendelkezésére álló összeg elosztásán hosszan és elmélyülten vitatkozni. Momentán ugyanis az a gyanúm, hogy nemigen van mit elosztani...

HAJRÁ

HAJRÁ MAGYAROK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Akikért szurkolhatunk a

Akikért szurkolhatunk a döntőben!


 

MEGVAN A DÖNTŐ!!! 

MEGVAN A DÖNTŐ!!! 

Hajrá Szeniorok!   Én minden

Hajrá Szeniorok!

 

Én minden megállapodás és az elért helyezésektől fügetlenül nem csak a nevezés dijat hanem a költségek jó részét is visszatéríteném a WSMG és EB-én indult csapatoknak, ha a  MBSZ 2 benyújtott pályázata nyer, mely 6.894.000,-Ft.

 

Pályázatok

1.                               Pályázat azonosítója: NEA-MA-12-SZ-0256

 

Kiíró neve: Wekerle Sándor Alapkezelő

Pályázati felhívás azonosítója: NEA-MA-12-SZ

Pályázó neve: Magyar Bridzs Szövetség

Pályázat tárgya: 2nd World Mind Sports Games- II. Szellemi Sportok Világjátéka

Igényelt nettó összeg: 3000 (ezer Ft.)

Igényelt bruttó összeg: 3000 (ezer Ft.)

érintettség: nem

Bővebben »

2.                               Pályázat azonosítója: NEA-MA-12-M-1662

 

Kiíró neve: Wekerle Sándor Alapkezelő

Pályázati felhívás azonosítója: NEA-MA-12-M

Pályázó neve: Magyar Bridzs Szövetség

Pályázat tárgya: Magyar Bridzs Szövetség sport célú működési támogatás

Igényelt nettó összeg: 3894 (ezer Ft.)

Igényelt bruttó összeg: 3894 (ezer Ft.)

érintettség: nem

 

 

https://kozpenzpalyazat.gov.hu/srv/index.jsp

 

 

jenő

Hiányos ismereteim miatt

Hiányos ismereteim miatt módosítom a felhívást:"Aki a névadónál..."

"tegye fel a kezét a 

"tegye fel a kezét a  Dumbovich csapatból az,aki a kapitánynál jobban játszik..."

Szerintem Dumbovich nyugodtan felteheti.

 Kösz Péter, ott volt a

 Kösz Péter, ott volt a smiley a végén - de így valóban már mindent tudunk.

Kedves Tibor, a fő

Kedves Tibor, a fő mondanivalóddal egyetértek. De mielött egy új városi legenda keletkezne, az utolsó megjegyzésed kénytelen vagyok cáfolni.Az alábbi mondat a senior korhatárra vonatkozik:

Through 2005 the minimum age was 55. It was increased to age 60 by holding the defining year at 1950 for six years; thus all Seniors remained eligible during the transition.

Talán nem sértek személyiségi jogokat, ha elárulom, hogy Miklós (ki szólitja öt így?) nem 1950 után született.

 Kedves Gábor! Egyetértünk,

 Kedves Gábor!

Egyetértünk, hozzád és sokakhoz hasonlóan én is itt ülök egész nap a BBO előtt és szurkolok a csapatért. Néhány dologban viszont úgy tűnik, hiányosak az információid, ezeket szeretném kiegészíteni. 

Idén 2 világversenyt rendeznek: egy csapat EB-t és egy WMSG-t (lánykori nevén Bridzsolimpia). MIndkettőre kiírtunk válogatóversenyeket. Igazad van, senior kategóriában nem, de ennek az az egyetlen oka, hogy még soha nem jelentkezett 2 csapat -ahogy ez elfordul, természetesen ott is megrendezzük. A kiírásokban szerepelt, hogy mi az a költség, amit a szövetség át tud vállalni. Korlátozott anyagi lehetőségeink miatt idén ezek közül az EB-n induló open csapat nevezési díja volt az, amit ki tudtunk fizetni - a többi költség a csapatot terhelte. Az olimpián a kiírásban ez már nem szerepelt, így csak egy csapat "indult" az open válogatón, végül ők sem vállalták a részvételt. Természetesen a seniorok helyett is a szövetség nevezett, ez a dolgunk. Sőt, az ő javaslatukra az elnökség elfogadott egy eredményfüggő ösztönzést: az általuk kifizetett nevezési díj részarányos visszatérítéséről - ha nyernek, az egészet visszakapják.

Megjegyzem, az egész nemzetköz úgy félt Dumbovichtól, mint ördög a tömjénfüsttől: Korábban 55 év volt a korhatár seniorban; erre mikor Miklós 54 éves lett, közölték, hogy emelik a korhatárt, éspedig évente egy évvel (!) öt éven keresztül; azaz Miklós öt éven át volt egy évvel a korhatár előtt:)

Nádasi Tibor


Arról van szó ugyanis,hogy a

Arról van szó ugyanis,hogy a fizikai és a szellemi sportokat nem vehetjük egy kalap alá.Számtalan bridzsező ért el világraszóló eredményt a nyílt kategóriákban 70. évét meghaladva.Jelenkori példa Bob Hamman,aki 73 éves.Hasonló eset a 3000 méteres akadályfutásban még nem fordult elő...Vagyis nincs nagy különbség a nyílt és a szenior kategória élversenyzői között.Hazai példa:tegye fel a kezét a  Dumbovich csapatból az,aki a kapitánynál jobban játszik...

The 41st World Teams

The 41st World Teams Championships will be held in Bali's Nusa Dua resort area, 16-29 September 2013.

The World Team Championships comprise zonal competitions in three series:
the Bermuda Bowl (open), the Venice Cup (women) and the d'Orsi Senior Bowl (seniors);
the World Transnational Teams is held during the konockout phase.

Teljesen egyenrangú kategóriák, még nevezési díjban is.

Te csak ne örömködjél,

Te csak ne örömködjél, Cziffrusek...

Amikor kikaptunk a lengyelektől (illetve sokkal hátrébb végeztünk náluk), annak volt sportértéke - amikor egy magyar csapat a mezőny alsó harmadában kullog, annak is - amikor a világ élvonalába  tartozó játékosokkal egyenrangú félként a dobogóért küzd - annak semmi... Pedig abban a kategóriában érik el ezt, amit a többi sporthoz képest a nemzetközi szövetsége kicsit másként kezel:
- egyidőben és egy helyen rendezi a világversenyeket a nyílt és női kategóriákkal
- ugyanannyi leosztást játszanak
- a honlapon, a bulletinben teljesen egyenrangú helyen szerepelnek
- stb.

Egyesek szerint a senior kategória versenyének így sincs sportértéke.
Ez is egy logika, csak sokan nem értik. Ezek az értetlenek most napokon keresztül a monitor előtt ülnek, vagy bárhol is vannak, az okostelefonjaikon nézik a magyar csapat meccseit és szurkolnak. Már most határtalanul büszkék arra, amit ezek a fiúk csináltak, és még nincs vége...

Megismétlem a már ismertetett véleményemet: elhibázott dolog az MBSZ részéről ennek a kategóriának a teljes mellőzése. Persze szó nincs arról (még csak nem is céloztam rá), hogy a senior versenyen részt vevők költségeit fizesse a szövetség, a többi kategóriáét meg ne.

Az idén nagyszerűen helytálló, és a csoportjukból hajszál híján továbbjutó férfi csapat költségeit fizette a szövetség? Nagyon csodálkoznék rajta, ha fizette volna. Viszont kiírta és lebonyolította a válogatóversenyt, talán intézkedett is valamit, esetleg a nevezést is elküldte - mint ahogy az ifi és a női kategóriák szerepeltetése is minden világverseny előtt napirenden van. 

Akinek még mindig nem világos, hogy mi a probléma, az képzelje el a következő helyzetet:
a mostani sikeren felbuzdulva a következő világversenyre esetleg három senior csapat is összeáll (a BBO közvetítést nézve és mind a négy lapot látva sokan gondolhatják, hogy ők még jobban megoldanák ezeket a partikat, ha ott ülnének). Mindhárom csapat elküldi a nevezését a nemzetközi szövetségnek, sponzor után néz, szálllást és repülőjegyet foglal,... - folytassam?

Az lehet, hogy a

Az lehet, hogy a szponzorálási értéke kisebb, de: mi "vének" sokszor játsztunk lengyelek ellen (többször nyertek, mint mi) és ezért is roppant jól esik egy ilyen győzelem. A svédeknél ilyen Morath félék több EB nyertek stb. miért nem lehet felhőtlenül örülni valaminek?????!! 

A svédek ellen az első félidő

A svédek ellen az első félidő után 21 ponttal vezetünk. Csak így tovább!!!

Hobbistákról van szó,semmi

Hobbistákról van szó,semmi sportértéke nincs a lengyelek elleni győzelemnek...Bár a Toki által  felsorolt,a közelmúltban elért eredményeik elgondolkoztatóak....Hasonlóképen hiába vernénk meg a svédeket/ mintha hallottam volna a játékosaik neveit korábban is/,semmilyen örömködésre nem lenne ok.Szerencsére  mégcsak 32 parti ment le.és csak 10 ponttal vezetünk.Még kiderülhet a szenilitás...Dehát akkor meg a svédek minek öröljenek?

EZ IDEGTÉPŐEN IZGALMAS VOLT:)

EZ IDEGTÉPŐEN IZGALMAS VOLT:) Fantasztikus a csapat!
Gratulálok!

Most már bármi történik is

Most már bármi történik is SZÉP VOLT FIÚK!!!!!!! HAJRÁ MAGYAROK!!!!

BRAVÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!

BRAVÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!

Nyertünk!!!!!!!!

Nyertünk!!!!!!!!

Magyarország továbbjutott és

Magyarország továbbjutott és a legjobb 4 között! Az utolsó előtti partiban még a lengyelek vezettek 1 IMP-vel, de az utolsó partiban kihagyták a gémet, amit a mieink bemondtak és 2 szűrrel teljesítettek. 

Tényleg adja a BBO a

Tényleg adja a BBO a magyar-lengyel mecset?

Hiszen semmilyen sportértéke nincs neki azok szerint, akik drukkolás helyett mindent csak fikáznak. Persze ahogy az asztal mellett viselkednek, az alapján semmin sem csodálkozom.

 A seniorjaink lengyelek

 A seniorjaink lengyelek elleni utolsó 16 partija a BBO-n !

A szenior kategória

A szenior kategória korlátozása a versenynek*, pont, mint az ifi, a vegyes, a G20, vagy a Betty Kaplan csapatverseny (a csapat minden tagjának kell mindegyik taggal párban szerepelnie). Az ifi ugyan kivétel (a női is, más okból), mert jó esetben belőlük felnőttválogatottak lesznek, de a többi kategóriát talán még te sem promotálnád, lennének a barátaid akár ezekben is a legjobbak.

De hát mindezzel minden bizonnyal te is tisztában vagy, úgyhogy vmi nem ésszerű oka kell, hogy legyen annak, miért javaslod, hogy - szemben a világ összes többi sportágával - a bridzs legyen az, ahol a szeniort a nyilthez hasonlóan támogassák és ne hobbiként kezeljék.

*így természetszerűleg a nyílténál jóval alacsonyabb sportértékkel és érdeklődéssel, nem véletlen, hogy mondjuk az amerikai nagy öregek akkor is a nyílt versenyen indulnak, ha azt már nem is nyerik meg.

küzdök a nettel

küzdök a nettel

A lengyel csapat, aki ellen

A lengyel csapat, aki ellen félidőben vezetnek a fiúk májusban behúzta a Juan Les Pins open csapatversenyt (2. Lavazza, 6. Monaco) és az elmúlt években a következő senior eredményeik voltak:

2006 World Bridge Championship 1.
2008 EB 4.
2009 Nyílt Eb 1.
2009 Bermuda kupa 2.
2010 Eb 1.
2010 World Bridge Championship 2.
2011 Bermuda kupa 3.
2012 EB 2.

Reméljük, hogy a kiváló sorozatnak most vége szakad. HAJRÁ MAGYAROK!!!

Közvetítik a magyar-lengyel

Közvetítik a magyar-lengyel meccset!!

VUGRAPH PRESENTATIONS

Morning matches (10.30)
VG Poland — Italy Open Teams
(Quarter-finals)
BBO 2 Italy — France Senior Teams
(Quarter-finals)
BBO 3 Monaco — Netherlands Open Teams
(Quarter-finals)
BBO 4 Sweden — England Women’s Teams
(Quarter-finals)
BBO 5 USA — Sweden Open Teams
(Quarter-finals)
Ourgame Russia — Indonesia Women’s Teams
(Quarter-finals)
CRS 7 Netherlands — France Women’s Teams
(Quarter-finals)
CRS 8 Brazil — Poland Women’s Teams
(Quarter-finals)
CRS 9 Indonesia — Sweden Senior Teams
(Quarter-finals)
CRS 10 Poland — Hungary Senior Teams
(Quarter-finals)
CRS 11 Russia — Ireland Open Teams
(Quarter-finals)
CRS 12 USA — Denmark Senior Teams
(Quarter-finals)
Afternoon matches (14.00 and 17.00)
To be decided
Tbl Home Team Visiting Team
1 Russia Ireland
2 Poland Italy
3 USA Sweden
4 Monaco Netherlands
Tbl Home Team Visiting Team
11 Russia Indonesia
12 Brazil Poland
13 Sweden England
14 Netherlands France
Tbl Home Team Visiting Team
21 Italy France
22 USA Denmark
23 Poland Hungary
24 Indonesia Sweden
TODAY’S PROGRAM
Transnational Mixed Teams
(10.00, 11.50, 14.20, 16.10 and 18.00)4
14th World Bridge Games Lille, France

lmbk Germany v Ireland 

Nagy találgatás folyik most,

Nagy találgatás folyik most, hogy "mitől táltosodott meg" az olimpián a magyar senior válogatott. Nekem is van tippem...

Egy kérdésem is lenne: mikor nevezte az MBSZ a senior válogatottat egy Európa-bajnokságra, mikor írt ki válogatóversenyt ilyen céllal, és mikor tűnt fel, hogy a senioroknak is lenne annyi keresnivalójuk egy világversenyen, mint a nyílt és a női csapatainknak? Az olimpiát nem kérdezem, arra a szövetség egyetlen kategóriában sem indított csapatot - tehát a fiúk "magánszorgalomból" képviselik a magyar színeket.

A csapatot alkotó játékosokra nem lehet ráfogni, hogy "most bontogatják oroszlánkörmeiket" (idézet egy sztárriportertől), néhány eredményt elértek már hosszú pályafutásuk alatt. Ezenfelül edzésben és tűrhető kondícióban is vannak, tehát nem kell csodálkozni azon, hogy sikeresen szerepelnek (Pekingben is a 8 között voltak). Ez a "korosztály" egy időben az európai élvonalhoz  tartozott, nekik egy EB dobogós hely is "kijárt volna", de valahogy az nem jött össze. A senior kategóriában viszont jó eséllyel érmes helyen végezhettek volna, de annak ellenére nem indulhattak, hogy a hazai mezőnyben sem szoktak mindig mindenhol utolsók lenni.

Kb. 66 év lehet ennek a csapatnak az átlagéletkora, tehát pár éve már "benne vannak" a senior korban. Néhány év múlva senior korosztályba kerül még egy pár olyan játékos (nem sorolnám fel őket), aki szintén komoly sikereket ért el valaha, őket sem kellene "kihagyni a buliból". Tudomásul kellene venni, hogy a "kalandozások kora" alatt megszerzett tudás és tapasztalat alapján magyar csapatnak ebben a kategóriában van a legnagyobb esélye a jó szereplésre.

Szerintem az lehet az olimpián eddig elért eredmények mozgatórugója, hogy megmutassák:
a senior kategória mellőzése mekkora tévedés. És ezt akkor is igazolták, ha az erős lengyel csapattal szemben nem sikerül kiharcolni a továbbjutást, nemcsak akkor, ha mindenkit legázolva simán megnyerik az olimpiát.

Egyébként Magyarország - Dánia döntőt tippelek, kis arányú magyar győzelemmel - hiszen mi vagyunk a "sorosak". Emlékeim szerint ezzel a dán csapattal fordult elő valamikor, hogy egy nagy versenyt kicsivel előttük nyertünk meg. Gratuláltak és azt mondták: legközelebb majd ők nyernek egy hajszállal előttünk... És igazuk lett, Párizsban ők nyerték a BEK-et picivel megelőzve minket, pedig elvileg a franciák voltak a favoritok. Szóval most megint mi jövünk...

A 8 KÖZT VAGYUNK! ELLENFÉL:

A 8 KÖZT VAGYUNK!
ELLENFÉL: LENGYELORSZÁG.
HAJRÁ MAGYAROK!!!!!!!

 A bulletinben olvastam, hogy

 A bulletinben olvastam, hogy a KO folytatás leolvasható a KO élő eredményjelző táblázatról. (http://www.worldbridge.org/tourn/Lille.12/microSite/Results.htm..Seniors/Knockouts ITT.
Az alsó szektor a mienk: A következő ellenfelünk (talán már mondhatom így:) az angol-lengyel meccs győztese. Ott még semmi sem dőlt el. 



 A KO szektorból ITT lehet

 A KO szektorból ITT lehet megnézni az eredményeket.
Vágtat a magyar szenior csapat! Szilvi már itthon van, meséli, hogy jól vannak a "fiatalok", nem fáradnak. A 16 leós meccsek fekszenek nekünk, az ellenfeleknek meg nem annyira. Több meccsen a végén fordítottak a mi sportos "fiúkáink". Amilyen jó erőben vannak, lehet, hogy az sem jelent majd hátrányt, hogy csak négytagú a csapatunk. (csak a mieink vállalták ezt a megerőltető menetet, mindenütt máshol legalább öten játszanak) Lehetséges, hogy erőt ad, az a tény, hogy mindenkinek teljes erőből kell játszani, nincs nyafogás, sértődés, kiülés, vagy kiültetés, így sokkal egyszerűbb a képlet....Mindenesetre heroikus a helytállás, legyen ez így a végletekig, Mi többiek küldjük az energiát és drukkolunk ezerrel...

CSOPORTELSŐK LETTÜNK!!!! A KO

CSOPORTELSŐK LETTÜNK!!!!

A KO KÖRBEN AZ ELLENFELÜNK SINGAPUR, TOVÁBBJUTÁS ESETÉN AZ ANGOL - LENGYEL PÁRHARC GYŐZTESE A LEHETSÉGES ELLENFÉL.

HAJRÁ FIÚK!!!!!!!!

 és a számok önmagukért..

 és a számok önmagukért..


  Players Butler Country Boards szummaIMP
1 DUMBOVICH Miklos - KOVACS Mihaly 1,02 Hungary 128 131
2 CHAMBERS Neil - SCHERMER John 1,33 U.S.A. 96 128
3 MOLLER Steen - SCHALTZ Peter 1,02 Denmark 96 98
4 MAGYAR Peter - SZAPPANOS Geza 0,72 Hungary 128 92
5 BETTINETTI Giampiero - MARINO Leonardo 0,88 Italy 93 82
6 KOWALSKI Apolinary - ROMANSKI Jacek 0,59 Poland 128 76
7 ABE Hiroya - NAKAMURA Yoshiyuki 0,78 Japan 96 75
8 BERG Thomas - JORGENSEN Geert 0,76 Denmark 96 73
9 JANISZ Andrew - ROBB Trevor 0,90 New Zealand 80 72
10 LANDEN Stephen - LEV Sam 0,73 U.S.A. 96 70

 A BUTLER szkór önmagában nem

 A BUTLER szkór önmagában nem sokat jelent egy csapatversenyen. Néhány dolog azért leolvasható: A magyar szenior csapat csak négy tagú, minden leosztást lejátszottak. Ilyen pár másik csak a lengyelKOWALSKI Apolinary - ROMANSKI Jacek. Ha így szűrjük a listát, két párunk magasan vezet a gyártott IMP tekintetében. ITT 
N
em készítettem el azt a másik exelt még, ahol a szumma IMP-t is lehet látni, de első ránézédre Dumbovichék vezetik a tabellát.

Innen a messziből gratulálok

Innen a messziből gratulálok a "fiatalok" (legalábbis nálam fiatalabbak) ragyogó eredményeihez,
jó küzdőképességéhez.
Csak így tovább!

Kertész Ádám

 Nagyon drukkolunk szenior

 Nagyon drukkolunk szenior csapatunknak. Csipka Szilvi telefonos beszámolója alapján a dánok ellen egy-egy töredék elvesztésével indult a meccs, aztán a végére eldurvult a csata. Egy a lényeg, hogy majdnem döntetlenre sikerült menteni. Oda teszem a linket az ellenfél csapat nevére. Meg lehet nézni a szkórlapot. Tudom nem mindenki jártas a neten való szörfölésben, de ha a kurzort (nyilacska) a verseny honlapján mozgatja az ember, akkor talál olyan helyeket, amik kibontanak egy-egy információt. Sok-sok érdekes, friss adatra lehet ilyen módon szert tenni. IDE kattintva lehet megtalálni a verseny honlapját.

A hollandok kiütéses

A hollandok kiütéses legyőzésével már vezet a magyar senior válogatott csoportjában!

Drága processzor úr, aka Don

Drága processzor úr, aka Don Quijote!

Sajnálatos módon az ilyen felajánlásokra/önkéntesekre/támogatókra sem az elnökség, sem a főtitokasszony nem tart igényt. Arra kiválóan alkamasak, h lezsírozzanak állást rokonoknak (lásd teremfőnökség), de arra sajnos nem, h a hazai bridzséletről gondoskodjanak.
Az elnökség tele van passzív tagokkal, akik el sem járnak elnökségi ülésre, de ez nem derül ki, mivel a jegyzőkönyvek láthatatlanok. Félek azért, mert nem lenne miről írni...
Ezerszer elmondtam már: egyre kevesebben vagyunk, becsüljünk meg minden önkéntest.
Ezúton szeretném felkérni sebesen a Processzor urat, h támogassa ötleteivel a Kibic-honlap profibbá tételét, ergo tegye rá a Manchát.

Szetei Zsolt, aka Sancho Panza

http://www.kibicbridge.com/

Megint azt tudom mondani,

Megint azt tudom mondani, amit már oly sokszor mondtam. Szerintem a bridzstábort elsősorban a fiatal korosztály felé kell nyitni/szélesíteni, de van egy hatalmas, folyton bővülő tábor, az idősebbek korosztálya, akik jobban, mint szuperamatőr, de kevésbé profi módon játsszák ezt a játékot. Meggyőződésem, minden hír, ismertetés, "kis színes" vagy részletesebb "színes", ami jól elhelyezve ezen, az egyébként tiszteletre méltó munkával, időráfordítással gondozott honlapon megjelenne, ezeket az embereket a szövetséghez közelebb hozná. Igen, szégyellem, nem tudok elmenni a tudósításon, érdekelnének részletek, de hogy hiperlinkre kapcsolva keresgessek - hát nálam még ach und krach oké, de tényleg semmiféle gesztus a külsők felé, soha? Miután évtized óta veszek (vettem) részt valamit bemutató honlap szerkesztésében, dizájnjában, mint túlképzett amatőr, értetlenül nézem, miért ragadtunk le itt. Noch dazu, érdekelne ez a küzdelem (mármint a games). A Bridzséletnek ugyebár lényegében annyi. Volt sok egyéb véleményem is, fenntartom, de már nem értek egyet magammal.  Összes eddigi, ezirányú kezdeményezésem hamvába holt, a felajánlott munkával együtt. Én kérek elnézést. Azaz mégsem, mert mintha különböző világ/összes/elnökségi/elnöki beszámolók mintha tettek volna megjegyzést a bridzstagság szűkülésére.

Jópofa dolog.Kár,hogy a mi

Jópofa dolog.Kár,hogy a mi meccsünk nem működik.

Közvetítés! 2012.08.12. 14

Közvetítés!

2012.08.12. 14 óra

www.bridgecardreader.com/live/

Svédország - Magyarország

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.